2014-12-09

Ogłoszenie o konkursie na wolne stanowisko urzędnicze (Referent)

 

Maków Mazowiecki, dn. 09.12.2014 r.

 

Ogłoszenie o konkursie na wolne stanowisko urzędnicze.

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Makowie Maz.

Poszukuje kandydatów na stanowisko:


REFERENT ds. Naliczania Świadczeń

w Dziale Ewidencji i Świadczeń


Liczba lub wymiar etatu – 1
 

Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na ww. stanowisku:

 

- wykształcenie minimum średnie,

- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz przepisów wykonawczych,

- znajomość KPA,

- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- kandydat/ka posiada obywatelstwo polskie lub wykaże się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań.

 

Wymagania dodatkowe pozwalające na optymalne wykonywanie zadań:

 

- komunikatywność,

- odpowiedzialność,

- nastawienie na rozwój własny,

- umiejętność pracy w zespole,

- odporność emocjonalna,

- doświadczenie zawodowe w instytucjach rynku pracy,

- umiejętność obsługi komputera: środowisko Microsoft Windows, Microsoft Office.

 

Główne obowiązki:

 

·         naliczanie i sporządzanie list wypłat zasiłków dla bezrobotnych, stypendiów z tytułu: podjęcia stażu u pracodawcy, podjęcia dalszej nauki, przygotowania zawodowego dorosłych, przyznania dofinansowania kosztów studiów podyplomowych, stypendiów szkoleniowych oraz dodatków aktywizacyjnych,

·         naliczanie wysokości podatku dochodowego od wypłaconych świadczeń,

·         naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne dla osób bezrobotnych pobierających świadczenia z Funduszu Pracy,

·         naliczanie składek na ubezpieczenie zdrowotne dla osób bezrobotnych,

·         sporządzanie informacji o wysokości składek na podatek dochodowy (PIT‑11, PIT‑4, PIT‑4R) od wypłaconych zasiłków dla bezrobotnych i stypendiów oraz dodatków aktywizacyjnych,

·         wydawanie zaświadczeń dla bezrobotnych o wysokości wypłaconych świadczeń,

·         przyjmowanie dodatkowych zaświadczeń i informacji dot. zmian w sytuacji bezrobotnego,

·         gromadzenie, przechowywanie i aktualizacja dokumentów bezrobotnego,

·         zakładanie i prowadzenie indywidualnych kart wypłat zasiłków,

·         egzekwowanie należności z nakazów komorniczych i sądowych dotyczących FP,

·         windykacja nienależnie pobranych świadczeń,

·         wydawanie decyzji o przyznaniu, wstrzymaniu, utracie prawa do zasiłku, stypendium, dodatków aktywizacyjnych,

·         wyłączanie bezrobotnego z ewidencji,

·         wydawanie decyzji o utracie statusu osoby bezrobotnej,

·         rozpatrywanie odwołań od decyzji,

·         wznawianie postępowań administracyjnych dot. okresów rejestracji jako osoba bezrobotna oraz pobierania świadczeń z Funduszu Pracy,

·         realizowanie zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw członkowskich Unii Europejskiej, państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego nienależących do Unii Europejskiej oraz państw nie będących stronami umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy mogą korzystać ze swobody przepływu osób na podstawie umów zawartych przez te państwa ze Wspólnotą Europejską i jej państwami członkowskimi, w zakresie świadczeń dla bezrobotnych,

·         wprowadzanie informacji do bazy danych systemu Syriusz Std,

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  1. życiorys (CV) i list motywacyjny,
  2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru,
  3. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  7. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

 

Informacja:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Makowie Mazowieckim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi: powyżej 6%.

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:

1) osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Makowie Maz. – sekretariat
2) pocztą, na adres – 06-200 Maków Maz. ul. Przasnyska 77 B.

z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia – Referent w Dziale Ewidencji i Świadczeń” w terminie do 19 grudnia 2014 roku do godziny 1200.

Aplikacje, które wpłyną do PUP w Makowie Maz. po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje złożone w formie innej niż określone w niniejszym ogłoszeniu lub nie zawierające wymaganych dokumentów i oświadczeń zostaną odrzucone.


Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane o terminie

Kandydaci spełniający wymogi formalne będą poinformowani telefonicznie o terminie następnego etapu rekrutacji. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat winien posiadać dowód osobisty oraz oryginały złożonych dokumentów.


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
http://pupmakowmaz.bip.gov.pl oraz tablicy ogłoszeń Powiatowego Urzędu Pracy w Makowie Mazowieckim

UWAGA

Dokumenty osób, które zakwalifikują się do rozmowy kwalifikacyjnej będą przechowywane

w archiwum zakładowym. Dokumenty pozostałych osób będą odbierane osobiście przez zainteresowanych lub po 30 dniach od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..