2016-09-23

Zaproszenie do składania ofert

 

IODO.252.9.2016.RŻ

Maków Mazowiecki, dnia 23.09.2016 r.

 

                                                  

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO

na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

 

 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Mazowieckim zaprasza wykonawców do składania ofert na niżej wymieniony sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1)      Zestaw komputerowy ALL-IN-ONE – 8 szt.

Zastosowanie:

Komputer do pracy biurowej, w obudowie zintegrowanej z monitorem typu All In One (AIO)

Ekran:

Przekątna min. 23”, rozdzielczość min. Full HD 1920x1080, powłoka antyodblaskowa

Procesor:

klasy x86, uzyskujący wynik co najmniej 7000 punktów w rankingu Passmark – CPU Mark High End CPUs (http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html). Wykonany w technologii nie gorszej niż 14 nm; ilość rdzeni – 4 szt.

Pamięć operacyjna:

8GB 2133MHz DDR4, ilość banków pamięci min. 2

Pamięć podręczna:

6MB

Płyta główna:

płyta główna oparta na chipsecie rekomendowanym przez producenta procesora

Napęd wewnętrzny:

DVD±RW x 8

Komunikacja:

LAN 10/100/1000 Mb/s

Dysk twardy:

SSHD min. 500GB 2,5" (7.200 obr/min)

Karta dźwiękowa:

zintegrowana karta dźwiękowa

Karta graficzna:

zintegrowana karta graficzna

Interfejsy:

 6 x USB 3.0, 2 x USB 2.0, HDMI, DisplayPort, RJ-45, wyjście na słuchawki, wyjście na mikrofon 

Zasilacz:

energooszczędny zasilacz o mocy max. 200 W i średniej wydajności pracy min. 85% dla 50% obciążenia (norma 80 Plus Bronze). Zasilacz wewnętrzny, zamontowany w obudowie przez producenta komputera

Efektywność energetyczna:

zgodna z wymaganiami Energy Star 6.0

Klawiatura:

USB, qwerty, standard amerykański, polska programisty, trwale oznaczona logiem producenta komputera

Mysz optyczna:

USB, optyczna z rolką, dwa przyciski

System operacyjny:

Windows 10 Pro 64-bit (wersja polska)

Warunki gwarancji:

5-letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta, czas reakcji serwisu – do końca następnego dnia roboczego. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego.

 

2)      Drukarka laserowa – 8 szt.

 

Technologia druku:

laserowa

Czas pierwszego wydruku:

max. 8 sekund

Interfejsy:

USB 2.0, Ethernet 10/100 Mb/s, Wifi 802.11 b/g/n

Prędkość druku:

min. do 25 str./min w czerni A4

Normatywny cykl pracy miesięcznie:

min. 15000 stron A4

Rozdzielczość druku:

do 1200 x 1200 dpi

Gramatura papieru:

60 do 163 g/m2

Pojemność podajnika papieru:

do 250 arkuszy

Zainstalowana pamięć:

128 MB

Szybkość procesora:

750MHz

Rozmiar nośnika:

A4, A5, A6, B5

Wyświetlacz:

2-cyfrowy wyświetlacz LCD

Obsługiwane języki:

PCL 5c, PCL 6, PS, PCLm, PDF

Druk dwustronny (duplex):

Tak, automatyczny

Efektywność energetyczna:

zgodna z Energy Star

Poziom hałasu:

nie więcej niż 50 dB(A) w trakcie drukowania

Gwarancja:

1 rok

 

3)      Drukarka laserowa kolorowa A3 – 1 szt.

 

Technologia druku:

laserowa kolorowa

Czas pierwszego wydruku:

max. 9,5 sekundy kolor, czarno-białe

Interfejsy:

2 x USB 2.0 (1 x typ A & 1 x typ B), Ethernet 10/100 Mb/s

Prędkość druku:

min. 35 str./min A4 kolor, czarno-białe, min. 20 str./min A3 kolor, czarno-białe

Normatywny cykl pracy miesięcznie:

min. 50000 stron

Rozdzielczość druku:

Do 1200 x 1200 dpi

Gramatura papieru:

64 do 220 g/m2

Pojemność podajnika papieru:

do 300 arkuszy

Zainstalowana pamięć:

256 MB

Szybkość procesora:

800MHz

Rozmiar nośnika:

A3, A4, A5, A6, B4, B5

Obsługiwane języki:

PCL 5c, PCL 6, PS, PDF

Druk dwustronny (duplex):

Tak, automatyczny

Efektywność energetyczna:

zgodna z Energy Star

Poziom hałasu:

nie więcej niż 52 dB(A) w trakcie drukowania

Gwarancja:

3 lata

 

 

4)      Czytnik kart chipowych – 8 szt.

 

Podstawa:

biurkowa

Wymiary:

80 x 67 x 28 mm

Zasilanie:

USB

Prędkość transmisji:

12 Mbps

Standardy:

ISO 7816

Rozmiar karty:

ID-1 (full size)

Prędkość transmisji z kartą:

420 Kbps

Częstotliwość zegara karty:

8 MHz

Wspierane typy kart:

5V, 3V and 1.8V Smart Cards, ISO 7816 Class A, B and C

Zapotrzebowanie prądowe karty:

60 mA

Wykrywanie i ochrona karty:

Wykrywanie włożenia/wyjęcia karty oraz automatyczne odłączenie zasilania po wyjęciu karty/wykrywanie typu karty/ zabezpieczenie przeciwzwarciowe i termiczne

Obsługa styków:

Obsługa styków C4/C8

Dostępne API:

PC / SC driver (ready for 2.01), CT-API (on top of PC / SC),
Synchronous-API (on top of PC / SC), OCF (on top of PC / SC)

Wskaźnik statusu:

dwukolorowa dioda LED

Długość kabla:

180 cm

Trwałość styków:

100,000 cykli

Średni czas bezawaryjnej pracy:

500 000 godzin

Gwarancja:

2 lata

 

5)      Skaner sieciowy – 1 szt.

 

Technologia skanowania:

CMOS CIS

Typ skanera:

Skaner płaski, automatyczny podajnik dokumentów

Rozdzielczość skanowania:

Do 1200 x 1200 dpi

Format pliku skanowania:

PDF, JPG, PNG, BMP, TIFF, Text (.txt), Rich Text Format (.rtf) oraz PDF z możliwością wyszukiwania

Źródło światła:

LED

Cykl pracy (dobowy):

4000 stron z automatycznym podajnikiem dokumentów, 100 stron skaner płaski

Wykrywanie sklejonych stron:

Tak

Format nośnika:

A4, A5, A6, B5

Gramatura nośnika:

od 45 do 120 g/m2

Dwustronne skanowanie z automatycznego podajnika dokumentów:

Tak

Interfejsy:

USB 2.0, Ethernet 10/100/1000 Mb/s, wifi 802.11 b/g/n

Panel sterowania:

Ekran dotykowy

Zaawansowane funkcje skanowania:

Usuwanie pustych stron, automatyczna orientacja, automatyczne wykrywanie koloru, automatyczne przycinanie, automatyczne naświetlanie, usuwanie otworów, wyrównywanie treści, wymazywanie krawędzi, czyszczenie tła, automatyczny próg, odfiltrowanie kolorów, OCR

Efektywność energetyczna:

zgodna z Energy Star

Gwarancja:

1 rok

 

6)      Microsoft Office 2016 Standard Open Goverment MOLP Gov – 8 szt.

 

  1. Termin, miejsce, czas realizacji zamówienia:

Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Mazowieckim, ul. Przasnyska 77 B, 06-200 Maków Mazowiecki, w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy.

 

  1.  Miejsce i termin założenia ofert

Ofertę należy złożyć do dnia 5 października 2016 r., do godziny 1000 w siedzibiePowiatowego Urzędu Pracy w Makowie Mazowieckim przy ul. Przasnyskiej 77 B (pokój nr 22) lub przesłać na adres poczty elektronicznej: wama@praca.gov.pl

 

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, wykonawca zobowiązany jest przesłać ofertę w formie plików załączonych do korespondencji, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści, np. w PDF.

 

  1.  Opis sposobu przygotowania ofert:

Wykonawca, który posiada niezbędne doświadczenie oraz potencjał techniczny i osobowy zdolny do wykonania zamówienia i jest zainteresowany realizacją tego zamówienia, powinien przygotować i złożyć w siedzibie Zamawiającego ofertę spełniająca następujące wymogi:

1)      oferta musi zawierać formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego,

2)      oferta musi być sporządzona w języku polskim,

3)      oferta musi zawierać pełna nazwę wykonawcy, adres siedziby, dane kontaktowe (telefon, e-mail) NIP, REGON,

4)      oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane imiennymi pieczątkami,

5)      wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim cen obejmujących wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia. Ceny ofert muszą być przedstawione w PLN jako ceny brutto (zawierać podatek VAT) zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku zastosowania upustu cenowego, powinien on być wykazany.

6)      wprowadzenie przez wykonawcę jakichkolwiek zmian w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty.

 

  1. Wybór wykonawcy realizującego zamówienia:

Zamawiający wybierze wykonawcę na podstawie ofert, złożonych w wyznaczonymterminie, spełniających wymagania, o którym mowa w ust. 4.

 

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium wyboru oferty:

 

a) cena wykonania zamówienia – 60%

b) termin realizacji dostawy – 40%

 

a)   dla kryterium „cena wykonania zamówienia”

                   

                Cena oferty najtańszej

Ilość punktów = ------------------------------- x 60% x 100 pkt

                            Cena oferty badanej

 

maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 60 pkt.

 

b)   dla kryterium „termin realizacji dostawy”

Tr – termin realizacji dostawy

dla Tr <= 14 dni = 40 pkt

dla 14 dni < Tr <= 30 dni = 20 pkt

dla 30 dni < Tr <= 60 dni = 10 pkt

 

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę złożoną przez Wykonawcę, który łącznie uzyska najwyższą ilość punktów w kryteriach a) „cena wykonania zamówienia” oraz b) „termin realizacjidostawy”, według następującego wzoru:

Maksymalna Ilość punktów = Ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena wykonania zamówienia” + ilość punktów uzyskanych w kryterium „termin realizacji dostawy”.

 

W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch takich samych ofert, Zamawiający

wezwie wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana

oferta najkorzystniejsza.

 

W przypadku, gdy cena zaoferowana przez wszystkich wykonawców przekroczy środki

finansowe, które zamawiający chce przeznaczyć na realizację zamówienia Zamawiający

ponowi zapytanie ofertowe.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do: częściowego skorzystania z oferty, nieskorzystania

z oferty, bądź unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.

 

Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa cywilnoprawna.

 

  1. Warunki płatności

Należność zostanie uregulowana przelewem na rachunek bankowy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przedmiotu zamówienia oraz dostarczeniu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

 

Podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktury jest przyjęcie przez Zamawiającego wykonania zamówienia w formie protokołu odbioru zamówienia.

 

  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia

 

Robert Żychowski, tel. (29) 717-27-82 wew. 42 e-mail: wama@praca.gov.pl

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty handlowej, a otrzymana odpowiedź ofertowa nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

 

 

Załączniki:

-          formularz ofertowy

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..