2017-08-31

Zapytanie ofertowe o wartości szacunkowej zamówienia do 30 tys. EURO

logo fundusze logo pup logo efs

 

CAZ.252.1.2017          

Maków Mazowiecki, dnia 31.08.2017 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA DO 30 TYS.EURO

W ZWIĄZKU Z ZAMIAREM WYŁONIENIA Firmy szkoleniowej do zrealizowania

“Usługi szkolenia EDCL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence) wraz z egzaminami uprawniającymi do uzyskania certyfikatu ECDL STANDARDdla 32 osób bezrobotnych”

 

Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Maz. działając na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) zaprasza do złożenia oferty cenowej na „Usługi szkolenia EDCL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence) wraz z egzaminami uprawniającymi do uzyskania certyfikatu ECDL STANDARD dla 32 osób bezrobotnych" z terenu Powiatu Makowskiego, spełniających kryteria uczestnictwa w projekcie pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie makowskim (II)” w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

 

1. ZAMAWIAJĄCY:

Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Mazowieckim, 06-200 Maków Maz., ul. Przasnyska 77B.

Adres  strony internetowej Zamawiającego:http://pupmakowmaz.bip.gov.pl e‑mail: wama@praca.gov.pl

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Rodzaj zamówienia:usługi.

Kod CPV:

CPV: 80533100-0usługi szkolenia komputerowego

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Usługa szkolenia ECDL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence)wraz z egzaminami uprawniającymi do uzyskania certyfikatu ECDL STANDARDdla 32 osób bezrobotnych”

Celem szkolenia jest uzyskanie certyfikatu ECDL STANDARD zgodnie z przepisami i standardami Polskiego Towarzystwa Informatycznego i działającego przy nim Polskiego Biura ECDL.

Szczegółowe opisy przedmiotu szkolenia zawarte zostały wopisie przedmiotu zamówienia(OPZ) ‑ załącznik nr 1.

 

3. TERMIN, MIEJSCE, CZAS i SPOSÓBREALIZACJI ZAMÓWIENIA:

      Przewidywany okres realizacji zamówienia:

wrzesień – listopad 2017 r.:

 

 

4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wymagania stawiane wykonawcy:

1)      Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia,

b)      posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia,

c)      dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami którzy posiadają wymagane prawem kwalifikacje,

2)      Wykonawca jest odpowiedzialny za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.

3)      Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

4)      Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z  ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

 

5. WYBÓR WYKONAWCY REALIZUJĄCEGO ZAMÓWIENIE:

Wykonawcy składają formularz ofertowy – przedstawiony w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami.

Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium najniższej ceny.

Kryteria oceny ofert(max. ilość punktów 100):

1. cena wykonania zamówienia – 60 pkt.,

 

PC

Cn

X 60 

pkt

 

Cof

 

PC– Punkty kryterium cenowego

Cn- najniższa cena rozpatrywanych ofert

Cof - cena oferty ocenianej

 

2. wiedza i doświadczenie personelu realizującego przedmiot zamówienia – 20 pkt. (PD),

Ocenie będzie podlegać doświadczenie zawodowe osób wskazanych w wykazie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 przez potwierdzenie lub zaprzeczenie posiadania doświadczenia zawodowego w postaci przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert dwóch kursów, szkoleń, warsztatów związanych z tematem szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, dla grupy co najmniej 10 osób:

- potwierdzenie doświadczenie zawodowe dla jednej osoby – 10 pkt.,

- brak potwierdzenia lub zaprzeczenie doświadczenia – 0 pkt.,

- maksymalnie można uzyskać punkty dla dwóch osób, łącznie 20 pkt.

 

3. prowadzenie analiz skuteczności i efektywności prowadzonych szkoleń (PE)

Ocenie podlegać będzie prowadzenie przez Wykonawcę analiz skuteczności i efektywności prowadzonych szkoleń wykazanych w załączniku nr 4 prowadzonych dotychczas szkoleń:

- za przeprowadzenie 1 analizy 10 pkt.

- maksymalnie można uzyskać punkty za przeprowadzenie 2 analiz, łącznie 20 pkt.

 

Łączna liczba punktów stanowiących ocenę badanej oferty niepodlegającej odrzuceniu liczona jest według następującego wzoru:

 

P = Pc + PD + PE

gdzie:

P – całkowita ocena badanej oferty (max 100 pkt.),

PC - punkty przyznane w ramach kryterium cenowego (max. 60 pkt.),

PD - punkty przyznane w ramach kryterium wiedzy i doświadczenia personelu (max. 20 pkt.),

PE - punkty przyznane w ramach kryterium analiz skuteczności efektywności prowadzonych szkoleń (max. 20 pkt.),

 

 

6. WARUNKI ZAWARCIA i REALIZACJI UMOWY:

 

1)      Po wyborze oferty Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o miejscu i terminie podpisania umowy.

2)      Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.

3)      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

4)      Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia (realizacji umowy) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. W tym celu Wykonawca sporządzi po podpisaniu umowy wykaz telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

 

7. WARUNKI PŁATNOŚCI:

1)      Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w złotych.

2)      Rozliczenie nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku (zgodnych z umową na wykonanie usługi), przy czym za dzień zapłaty będzie uznawany dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

3)      Płatności za wykonanie zamówienia nastąpią przelewem.

 

8. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

1)      Ofertę należy złożyć do dnia 11 września 2017 roku  do godziny1200 w Powiatowym

1)Urzędzie Pracy w Makowie Mazowieckim, 06-200 Maków Maz., ul. Przasnyska 77B.

2)      Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem:

„Usługa Szkolenia ECDL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence)wraz z egzaminami uprawniającymi do uzyskania certyfikatu                          ECDL STANDARD

3) Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Dominika Domżalska - tel. 29 71 72 782 w.47

 

- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty handlowej, a otrzymana odpowiedź ofertowa nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.

- Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny,

- Zamawiający dopuszcza możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.

 

 

Załączniki:

1)    Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1,

2)    Formularz oferty - załącznik nr 2,

3)    Formularz wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3,

4)    Formularz wykazu usług do oceny warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert – załącznik nr 4.

 

Maków Mazowiecki, dnia 31.08.2017 r.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..